GZB en The Psalm Project

De GZB organiseert samen met The Psalm Project een concert op 10 oktober in Waddinxveen. Van harte welkom! De avond staat in het teken van het jaarthema van de GZB waarin de bedreigde kerk in het Midden-Oosten centraal staat. Rima Nasrallah vertelt aan de hand van psalmen hoe het is om als christen in het Midden-Oosten te leven en te geloven. De bekende band The Psalm Project vertolkt deze psalmen op een eigentijdse manier. Voor en na het concert is er ruime gelegenheid voor ontmoeting onder het genot van hapjes en drankjes uit het Midden-Oosten. Het concert is in de Ontmoetingskerk, Groensvoorde 3, 2742 DJ Waddinxveen. Omdat de Hefbrug in Waddinxveen is afgesloten, staat er op www.gzb.nl een aangepaste routebeschrijving. De kerk is open om 19.30 uur en het concert begint om 20.15 uur. Toegangskaarten à e 10,- per persoon (inclusief consumpties) zijn te bestellen via www.gzb.nl. Ook op de avond zelf kunt u nog kaarten kopen.