Herhaalde oproep: Schoonmakers gezocht

Zoals u wellicht bekend is, moeten we nog wel even wachten voordat onze koster van de Grote Kerk weer terug is. Daarom zoekt het College van Kerkrentmeesters vrijwilligers voor het schoonmaken van Grote Kerk en Dienstgebouw. Inmiddels hebben zich een aantal vrijwilligers gemeld en daar zijn we blij mee. Maar voor een compleet schoonmaakteam zijn wij op zoek naar nog een 8-tal vrijwilligers.
De schoonmaakwerkzaamheden vinden plaats op de vrijdagmorgen van 9 tot 12 uur. Anton Mackay of Pieter Hofman is aanwezig voor de coördinatie en zijn het aanspreekpunt. We hopen op een groep vrijwilligers waarmee u dan maar ongeveer 1 keer in de 4 weken ingeroosterd wordt. Via een WhatsApp-groep krijgt u steeds een rooster voor 4 weken waar u zelf (via uw mobiele tel) op kunt intekenen.
Meldt u aan via het Kerkelijk Bureau: Dienstgebouw Kerkbuurt 135, telefoon 0184-41 56 80, e-mail: kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl. Vele handen maken licht werk. Uw inzet voor onze Hervormde Gemeente wordt zeer op prijs gesteld.