Herinnering aanschaf nieuwe Liedboek

Het College van Kerkrentmeesters verzorgt de centrale inkoop van het nieuwe Liedboek voor gebruik in diensten wijk 1/2 en thuisgebruik. De winkelwaarde van de bundel is € 25,-. Door centrale inkoop is de bundel voor onze gemeenteleden aan te schaffen voor de prijs van € 15,- per stuk. U kunt een bestelling plaatsen door de bestelbon uit het Kerkblad van vorige week in te vullen, uit te knippen en in te leveren.
Vergeet niet uw handtekening en de wijze waarop u betaalt in te vullen.
Inleveren kan op diverse manieren:
1. op zondag 22 september kunt u in beide kerken tijdens de diensten van wijk 1/2 in
speciaal daarvoor bestemde dozen uw bestelformulier deponeren;
2. het bestelformulier scannen en tot uiterlijk 21 september mailen naar
kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl;
3. uw bestelling plaatsen in de webshop op www.hervormdsliedrecht.nl; dit kan op
dezelfde wijze als er collectemunten worden besteld;
4. doe uw bestelformulier vóór 22 september in de brievenbus van Middeldiepstraat 85.
Thuisluisteraars wordt gevraagd om zelf te regelen dat iemand dit voor u doet.
Als niemand dit voor u kan doen, neem dan contact op met uw wijkouderling.
Let goed op de inleverdatum! Na de uiterste datum is het niet meer mogelijk nog een bestelling te plaatsen. Zodra de Liedboeken binnen zijn, wordt dit via het Kerkblad bekend gemaakt en kunnen deze worden opgehaald bij het Kerkelijk Bureau.