Hervormd Kerkkoor Sliedrecht

Op woensdag 22 augustus a.s. hoopt het Hervormd Kerkkoor weer te beginnen met de wekelijkse repetities. Het jaar 2018 is een bijzonder jaar voor het koor. Wij willen graag aandacht geven aan het feit dat we 75 jaar bestaan. Aan Hem alleen de eer! Onze repetities staan nu daarom vooral in het teken van de geplande Jubileum(koor)zangavond op zaterdag 20 oktober a.s. in de Grote Kerk van Sliedrecht. Het belooft een bijzondere avond te worden waaraan ook landelijk bekende musici hun medewerking hopen te geven. Vervolgens willen wij ons opmaken voor de dienst op Kerstmorgen. Zin in zingen? Kom gerust eens langs en doe mee op onze wekelijkse repetitie, mooie liederen zingen ter ere van God, onze Schepper. Velen van ons zien daarom elke week uit naar onze repetities, die in een plezierige en gemoedelijke sfeer verlopen onder leiding van onze dirigent Rien Verwijs. U bent meer dan welkom. Elke woensdagavond kunt u ons van 20.00 tot 22.00 uur vinden in de Maranathakerk. Misschien tot ziens?

Inlichtingen: 0184412584.