Jubileumconcert Les Chantres met Pearl Jozefzoon

Op zaterdag 15 maart 2014 geeft interkerkelijk koor ‘Les Chantres’ een feestelijk jubileumconcert in de Bethlehemkerk te Papendrecht ter ere van het 25-jarig bestaan. Het thema van het concert is “Thanks be to our God & Experiencing God”. “Het publiek zal in het eerste deel worden meegenomen in de dankzegging voor de 25 jaar waarin we het Evangelie hebben mogen verkondigen en Zijn nabijheid hebben mogen ervaren; in het tweede deel van het concert komt aan de orde wie God eigenlijk is, wat Hij voor ons betekent en wat wij voor Hem kunnen betekenen”, aldus dirigent Hans van Blijderveen die het koor sinds 1991 leidt. Het wordt, zoals velen van ‘Les Chantres’ gewend zijn, een avondvullend programma met internationale gospels. Het koor wordt begeleid door het eigen combo van Les Chantres, Verschillende solisten zullen hun medewerking verlenen, waaronder de bekende zangeres Pearl Jozefzoon. “We zijn bijzonder verheugd dat Pearl haar medewerking wil verlenen aan dit bijzondere jubileumconcert”, aldus Heleen Sluimer, voorzitter van het koor. In de aanloop naar het concert kunt u informatie over het concert volgen via Facebook en Twitter (@LesChantres) en ook op de website www.leschantres.com.