Jubileumjaar Mannenkoor ICHTHUS

Het Chr. Sliedrechts Mannenkoor Ichthus is weer gestart met de koorrepetities.
Het 170 leden tellende koor staat onder leiding van de bekende musicus en dirigent Martin Zonnenberg. De aanvang van het nieuwe seizoen is ook de start van het jubileumjaar ‘25 jaar Ichthus’ dat de nodige aandacht krijgt. Ter gelegenheid van het jubileum heeft het koor een nieuwe CD ‘Dag en Nacht, Heer’ uitgebracht die vanaf heden te koop is. Voor het jubileumjaar is ook het Ichthus Mannen Ensemble geformeerd. Met dit ensemble kan meer afwisseling in het programma worden aangebracht zonder afhankelijk te zijn van professionele solisten. Andere jubileumactiviteiten voor het komende seizoen zijn: een nieuwe koorfoto, een boek met de geschiedenis van 25 jaar Ichthus, een gezellige bijeenkomst met de koorleden en aanhang incl. gezamenlijk eten en aansluitend een concert en een meerdaagse koorreis. Er is een aantal mooie optredens gepland om een waardige invulling te geven aan het jubileumjaar. Op donderdag 25 september werkt het koor mee aan een EO-televisieopname van Nederland Zingt in de Grote of Sint Bavokerk in Haarlem. Zaterdag 27 september neemt het koor deel aan het 2e Korenfestival aan de Merwede in Sliedrecht. Zaterdag 4 oktober is er een concert in de Grote Kerk van Gorinchem. Zaterdag 8 november wordt er gezongen in de Grote Kerk van Dordrecht. Mannen met belangstelling voor het zingen in koorverband worden van harte uitgenodigd om vrijblijvend enkele koorrepetities bij te wonen. Er wordt gerepeteerd op maandagavond van 20:30 tot 22:00 uur in de Grote Kerk van Sliedrecht.

Meer informatie over het koor en de concerten vindt u op www.mannenkoor-ichthus.nl