Kerstconcert Mannenkoor Ichthus

Op vrijdag 16 december  organiseert het Chr. Sliedrechts Mannenkoor ‘Ichthus’ o.l.v. Martin Zonnenberg een kerstconcert in de Grote Kerk van Gorinchem. Voor deze avond is uitgenodigd het Gospelkoor Jesslyn uit Hendrik-Ido-Ambacht o.l.v. Ilona Grondelle-de Kievit. Verder wordt medewerking verleend door Laura van der Stoep, viool; Lise de Munck, dwarsfluit; Dirk Jan Versendaal en Arjan Huizer, vleugel en Wim de Penning, orgel. De koren zullen afzonderlijk en gezamenlijk te horen zijn en er is ruimte voor samenzang in het programma. U wordt van harte uitgenodigd om te komen luisteren én genieten van koor- en samenzang. Aanvang: 20.00 uur. Toegangskaarten in de voorverkoop € 10,-, aan de kerk € 12,50.
Voor boekingen: www.mannenkoor-ichthus.nl.