Kerstkaarten Willem Jan en studenten

D.V. zondag 2 november wordt de Najaarszendingscollecte gehouden. Deze collecte zal in haar geheel bestemd worden voor het werk van Willem-Jan de Wit in Caïro. We bevelen de collecte van harte bij u aan.
Naast het geven van uw gaven kunt u Willem-Jan en de studenten bemoedigen met een kerstgroet. Bij de ingang van de kerk zullen in de ochtenddiensten op 2 november kerstkaarten worden uitgedeeld. Op de achterkant kunt u een wens of groet schrijven. Het zou fijn zijn als dit in het Engels is. De kerstkaart kunt u weer inleveren op zondag 9 en 16 november in bussen bij de ingang van de kerk of u kunt de kaart voor 17 november inleveren op het Kerkelijk Bureau. Vorig jaar zijn de kaarten met grote dankbaarheid ontvangen. Op dit moment zijn er op het seminarie in Caïro ruim 300 studenten die uitzien naar een kerstgroet. We hopen op uw medewerking!