Kinderkerk

Op 13 september zijn we gestart met de kinderkerk voor alle kinderen van Hervormd Sliedrecht die op de basisschool zitten. De eerste zondag waren er 35 kinderen en afgelopen zondag waren er zelfs 70 kinderen aanwezig! Wat een zegen! Fijn ook dat het ondanks de nieuwe maatregelen zo mag blijven.
Gezien die nieuwe maatregelen en de grootte van de groep gaan we vanaf 11 oktober de kinderkerk wekelijks in het CJMV-gebouw houden. De deuren zullen voortaan om 09.00 uur open gaan, zodat u voldoende tijd heeft om uw kind te brengen en daarna naar de kerk te gaan om de kerkdienst bij te wonen. De dienst voor de kinderen start om 9.20 uur. U hoeft uw kind NIET aan te melden. We schrijven elk kind in aan de deur, zodat we weten wie er in het CJMV-gebouw aanwezig zijn. De kinderen hoeven GEEN eten en drinken meer mee te nemen, we gaan ervanuit dat ze voldoende gegeten en gedronken hebben als u de kinderen brengt. Wilt u als ouders rekening houden met de 1,5 meter afstandsmaatregel bij het brengen en ophalen van de kinderen aan het begin en einde van de dienst? NB: speel je zelf een muziekinstrument of lijkt het je leuk om mee te helpen? Meld je dan aan via 06-55144431 of kinderkerkSLD@hotmail.com.

Namens het kinderkerkteam,
Carin van Zanten en Nijs Jan Nederveen.