Kinderkerk

Zondag 20 juni is een speciale zondag, want dan is de bevestigingsdienst van ds. Vastenhout. Om dat te vieren gaan we met de kinderkerk gezellig picknicken! We starten om 12.00 uur en sluiten af om 14.00 uur. We hopen dat ds. Vastenhout en zijn gezin er ook bij kunnen zijn.
We zijn uitgenodigd bij Piet en Lucinda Smits in Wijngaarden om op de boerderij te komen picknicken.
Hoe gaat dat in zijn werk:
• Je meldt je vóór 15 juni aan via kinderkerksld@hotmail.com en je ontvangt dan een mail met verdere informatie.
• Je zorgt zelf voor een mooie picknickmand met lekker eten en drinken en neemt zelf een kleed mee om op te zitten.
• Ook je afval neem je zelf weer mee terug, zodat het weiland weer schoon achtergelaten wordt.
• Het is belangrijk om 1,5 m afstand te houden. Dit geldt voor volwassenen en kinderen boven de 12 jaar.
• Kom zoveel mogelijk op de fiets. Komt u toch met de auto? Dan kunt u op het erf parkeren.
• Er is iemand aanwezig om een parkeerplaats aan te wijzen. (we zoeken nog regelaars!)
• We gaan dan lekker met elkaar lunchen en misschien komen Max en Olivia ook nog wel langs?
We zijn te gast op de boerderij. Er zullen wegwijzers zijn die je naar het picknickveld leiden, waar we een eigen stukje weiland hebben waarop we mogen picknicken.
Vanwege corona is het niet mogelijk om op het bedrijf te kijken bij de dieren of om op en rond het erf of in de schuren te spelen. Blijf daarom in het picknickveld/weiland.
Voor de jonge kids is er een toilet aanwezig. Hier kan gebruik van worden gemaakt onder begeleiding van een ouder, er is handgel aanwezig en mogelijkheid tot handen wassen.
En overbodig natuurlijk, let op je eigen kids i.v.m. sloten en dergelijke.
Tot slot, de picknick gaat alleen door bij droog weer.
Wij hebben er erg veel zin in en hopen veel kids met hun ouders te mogen verwelkomen.
Uiteraard ben je ook van harte welkom zonder kinderen.
Groetjes, kernteam kinderkerk