Kleinkoor Concertino geeft ‘Kerstconcert bij Kaarslicht’

Het Sliedrechtse Kleinkoor Concertino geeft maandag 21 december 2015 om 20.00 uur (kerk open 19.15 uur) een ‘Kerstconcert bij Kaarslicht’ in de Hervormde Kerk in Nieuwpoort. Het koor bestaat uit 28 zangers en staat onder leiding van de bekende organist en componist Martin Zonnenberg.

Tijdens het concert wordt de lijn van het kerstverhaal gevolgd met liederen, instrumentale solo’s op orgel en fluit en verbindende teksten. Bekende liederen zoals het ‘Silent Night’ en ‘Nu zijt wellekome’ ontbreken niet. Ook een deel uit de Kerstcantate is te horen. De fluitiste Marjolein de Wit en organist Gerben Mourik verlenen hun medewerking aan het concert. Rien van Binnendijk verzorgt de lezingen.

Toegangskaarten zijn te verkrijgen bij de koorzangers, bij de kerk of te reserveren via info@kleinkoorconcertino.nl. De prijzen variëren van € 6,- tot € 12,-. Kinderen tot en met 12 jaar hebben gratis toegang. Meer informatie op de website: www.kleinkoorconcertino.nl.