Kleurrijk jubileumconcert Les Chantres

Interkerkelijk koor Les Chantres bestaat dit jaar 30 jaar en geeft om dit te vieren vrijdag 15 november een jubileumconcert. Met de titel True Colours belooft het een kleurrijke avond te worden vol prachtige muziek. Ditmaal wordt het koor, dat onder leiding staat van dirigent Hans van Blijderveen, versterkt door een speciaal voor het concert samengesteld kinderkoor, worden de solo’s gezongen door eigen solisten en is de muzikale begeleiding door het eigen muzikale combo. Centraal staat ook dit keer weer de bijbelse boodschap die het koor bij ieder optreden aan de bezoekers wil meegeven. True Colours staat voor ‘ware kleuren’, durven laten zien wie je bent, door God die jou daar de kracht voor geeft. De gezongen liederen worden met elkaar verbonden door gesproken teksten die uitleg geven over de inhoud en die de luisteraars meenemen op deze kleurrijke reis. Het concert begint vrijdag 15 november om 19.30 uur en wordt gehouden in de Bethlehemkerk aan de Van der Palmstraat 1 in Papendrecht. Kaarten kosten € 5,- voor kinderen tot en met 12 jaar en € 7,50 voor oudere kinderen en volwassenen. Ze zijn te bestellen bij de koorleden of via www.leschantres.com.