Koop nu aardappelen

KOOP NU AARDAPPELEN! De opbrengt van alles wat verkocht wordt tijdens de Open Monumentendag is voor de voedselbank. Dat is dus al een reden om zaterdag 14 september bij de Grote Kerk langs te komen. De voedselbank heeft het komende jaar 7500 kilo aardappels nodig. Wanneer u iets op het Fair trade terras bestelt, betaalt u gelijk 1 of meer kilo aardappels. Een stapeltje boeken is al snel 3 kilo aardappels. En een mooie brocante stoel: 10 kilo aardappels.
In Jesaja 58: 7 worden we opgeroepen om ons brood te delen met wie honger lijdt! Dat delen kunt u doen door iets te kopen bij 1 van de activiteiten bij de Grote Kerk. De voedselbank zelf staat ook met een kraam bij de kerk. In de kraam kunt u aardappels kopen en ze vervolgens weer afstaan, zodat de voedselbank ze kan doorgeven aan wie ze nodig heeft.
Via deze plaats willen we iedereen bedanken die zich heeft opgegeven om zaterdag op de een of andere manier mee te helpen. Wanneer u zich niet heeft opgegeven, schroom niet om langs te komen. Als bezoeker is het ook mooi om deze dag mee te maken. Kom luisteren, kijken, genieten en delen. Luisteren naar het orgel dat 3 keer bespeeld wordt: om 10.30, 13.00 en 15.20 uur, en naar het Hervormd Kerkkoor dat om 11.20 uur voor ons zingt. Kijken naar de tentoonstelling in de consistorie en naar de expositie van de schilderijen van Linette Trapman. Genieten van de gezelligheid en van het gemeente zijn. En kom Delen, deel uw vriendelijkheid (Filippenzen 4:5) maar ook uw rijkdom voor wie minder heeft (voedselbank).
Limonadefontein en koek of taart. Bij de kinderactiviteiten staat een limonadefontein Mmmm, mag je zelf je bekertje onder houden. En de vrouwenverenigingen hebben hun eigen terras met lekkere koek en taart ook al zo Mmmmm! Ook de opbrengst van dit terras is voor de voedselbank. We kunnen echter nog wel meer koek gebruiken, niet alleen voor de verkoop maar ook voor de medewerkers van deze dag (afgeven bij het beneden terras).

Informatie bij Leendert Hofman famhofman@chello.nl of 413572.

Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2, Marco Heijstek
Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4, Leendert Hofman