Korenconcert 13 september

D.V. zaterdag 13 september geven het Christelijk Gemengd koor “Deo Cantemus” (o.l.v. Cor de Haan) en het Christelijk Nationaal Koor (o.l.v. Jacob Schenk) een concert in de Grote Kerk te Dordrecht.
Deo Cantemus uit Rotterdam is alom bekend door de jaarlijkse Kerstdoelenconcerten; het koor repeteert op dinsdagavond in de Johanneskerk, Guido Gezelleweg te Rotterdam en telt circa 300 leden.
Het CNK is in 1988 opgericht; doorgaans eenmaal per drie weken ontmoeten de 110 leden uit het hele land elkaar op zaterdag in het Ichthus College in Veenendaal.
Het concert in Dordrecht begint om 20.00 uur en de kerk is om 19.00 uur open. De toegangsprijs bedraagt € 5,- kinderen tot 12 jaar € 2,50.
Kaartverkoop: www. deocantemus.nl of aan de kerk.
Beide koren zijn zowel afzonderlijk als gezamenlijk te horen. Verdere medewerking verlenen Jacob Schenk, tenor en panfluit en André de Jager, orgel.