Late Summer Fair 2019 ‘Plekken van plezier’

Omdat de Late Summer Fair dit jaar een week eerder dan Open Monumentendag wordt gehouden vragen wij u dringend op korte termijn notitie te nemen van deze informatie en oproep!
Zaterdag 7 september zal in het teken staan van het openzetten van de deuren van onze Grote Kerk om mensen een warm welkom te heten en iets van de liefde die ons drijft de naam van Jezus bekend te maken en er te zijn voor de mensen die op ons pad komen.
Daarnaast zal ook rondom de Grote Kerk vanaf 15.00 uur op feestelijke wijze het winterwerk van wijk 1 en 2 in onze gemeente van start gaan.
Een en ander vraagt op korte termijn om heel wat helpende handen!
We vragen hulp bij opbouwen en later op de dag weer opruimen van gebruikte materialen. Er zijn kinderactiviteiten, ook daar is nog assistentie bij nodig. Natuurlijk willen we mensen hartelijk welkom heten, ons gastvrij opstellen en ook daar vragen we vrijwilligers voor. We hopen de hele dag ook te kunnen bidden voor ontmoetingen met mensen uit ons dorp en onze medewerkers, kom gerust een uurtje van bezinnen en bidden in de grote zaal van het Dienstgebouw met ons meedoen.
Het is ook super fijn als we deze mensen iets lekkers bij de koffie kunnen aanbieden en daarom dus ook maar de vraag om iets te bakken voor hen!
In het volgende Kerkblad hopen we het programma van wat zich afspeelt in en rond te kerk te kunnen plaatsen (fotopresentatie, zingen, orgelspel, kinderactiviteiten, optreden van Hadassa enz.)
En…..vergeet niet te zoeken tussen uw vakantiefoto’s! Er is zit vast een plaatje tussen van iets wat u op enige manier heeft geraakt. Het thema van de Open Monumentendag is ‘Plekken van plezier’. Om daarbij aan te sluiten zoeken we foto’s, mooie, plezierige, ontroerende, feestelijke en vreugdevolle momenten, die verband houden met (jo)uw geloofsbeleving of een moment waarop u onder de indruk was van Gods schepping. Hiermee willen we een presentatie maken die gedurende de hele dag op schermen te zien zal zijn in de kerk. Voor meer informatie zie de website van Hervormd Sliedrecht onder Nieuws. U kunt uw foto’s mailen naar Hans van der Aa, aa4@upcmail.nl.
Er is dus meer dan genoeg te arbeiden in Gods Koninkrijk! Laat via LSFsliedrecht@gmail.com weten welke tijd en welke activiteit u het best past.
We rekenen op u!