Late Summer Fair en gemeentedag wijk 1 & 2

Beste Gemeenteleden,

Het is alweer bijna 7 september! Nu horen we u denken… wat was er dan ook alweer?! Nou dat is de dag waarop de Late Summer Fair zal plaatsvinden en aansluitend de Gemeentedag van wijk 1 & 2 wordt gevierd. Zoals u van vorige edities van de Late Summer Fair gewend bent wordt voor en op het terrein van de Grote Kerk van alles georganiseerd door de Evangelisatiecommissie. Zo is er een tentoonstelling in de Grote Kerk met het thema ‘Plekken van Plezier’, een Fairtrade terras en verkoop van boeken en spellen (inleveren kan nog steeds in de kratten in de Grote Kerk). Voor de kinderen zijn er Spellen van Plezier rondom de Grote Kerk met een doolhof, minivissen, schildpadbaan, bloemwerpen, pinguin kegelen, zenuwspiraal kasteel, kippe op stok en slinger kegelen.

Vanaf 15.00 uur kunnen de kinderen naar het CJMV gebouw voor een voorstelling van Kindertheater Knettergek! Ook bent u en jij dan van harte welkom voor ‘borrelen’ en ontmoeten op het terrein van de Grote Kerk. Om de dag af te sluiten zorgen we ervoor dat om ongeveer 17.00 uur de Kippie Pan warm is en we lekker met elkaar kunnen eten.

We hopen dat u en jij er ook bij bent om de Late Summer Fair en de Gemeentedag een succes te maken!