Ledencontactmiddag PCOB – LET OP: gewijzigde datum

Op dinsdagmiddag 19 mei 2015 (LET OP: afwijkende datum!) is er weer een ledencontactmiddag van de PCOB afdeling Sliedrecht. Zoals gebruikelijk vindt deze plaats in de Maranathakerk. De middag begint om 14.00 uur, de zaal is open vanaf 13.30 uur. De Historische Vereniging Sliedrecht zal een film vertonen over “Sliedrecht in oorlogstijd” en Anja van der Starre houdt een presentatie over “De Merwedegijzelaars”. Leden en bezoekers hebben ongetwijfeld de mogelijkheid om hun persoonlijke ervaringen met de bezetting en de bevrijding onder woorden te brengen tijdens deze middag. Wanneer u niet meer in de gelegenheid bent om de contactmiddagen te bezoeken omdat de reis te vermoeiend is, dan kunt u zich opgegeven voor vervoer naar de Maranathakerk bij de heer R. van Kleef, telefoon 0184-417757.