Lustrumjaar Mannenkoor Ichthus

Het Chr. Sliedrechts Mannenkoor Ichthus begint op maandagavond 2 september a.s. weer met de koorrepetities. Het 180 leden tellende koor staat onder leiding van de bekende musicus en dirigent Martin Zonnenberg. De aanvang van het nieuwe seizoen is ook de start van het lustrumjaar ‘30 jaar Ichthus’, dat de nodige aandacht krijgt. De lustrumactiviteiten voor het komende seizoen bestaan uit talrijke aansprekende uitvoeringen en optredens waaronder een EO televisieopname van Nederland Zingt in de Catharijnekerk in Brielle, een groots Advent/Kerstconcert in de Laurenskerk Rotterdam, een nieuwe cd-opname, een lustrumconcert in de regio en tot slot een 4-daagse koorreis naar Engeland. Voor deze koorreis hebben zich al meer dan 200 deelnemers aangemeld. Voor belangstellenden zijn er nog enkele plaatsen vrij.

Mannen die overwegen om in koorverband te gaan zingen worden van harte uitgenodigd om vrijblijvend enkele koorrepetities bij te wonen. Mocht u twijfelen, stap  over uw twijfel heen en kom gewoon. U bent meer dan welkom. Er wordt gerepeteerd op maandagavond van 20.30 tot 22.00 uur in de Grote Kerk.

Meer informatie over het koor en de activiteiten op www.mannenkoor-ichthus.nl.