Mannenkring

Ook in deze coronatijd willen we elkaar graag ontmoeten, om met elkaar te spreken over hoe God met ons omgaat. We doen met elkaar de Bijbel open om te leren en te ontdekken. In overleg met de koster hebben we een ruime locatie voor de Mannenkring gevonden. Namelijk de kerkzaal van de Grote Kerk. Voldoende ruimte, goede afzuiging, dus coronaproef. We mogen dan niet zingen en gevraagd wordt wel of ieder zijn eigen Bijbel wil meenemen. Eenmaal per 3 weken komen we bij elkaar van 20.00 tot uiterlijk 22.00 uur. De meeste avonden zijn op donderdag, maar soms ook op een andere avond; zie hiervoor de lijst met de datums. De avonden worden gehouden op woensdag 23 september, do. 15 okt., do. 5 nov., di. 24 nov., di. 5 jan. 2021, do. 28 jan., di. 16 febr., do. 11 maart, do. 1 april, do. 22 april, do. 13 mei. Alle mannen, opnieuw of voor het eerst, hartelijk welkom om mee te doen.
Oswaldo Crisci en Frans Willemsen, De Horst 1, 084415506.