Marco Bakker werkt mee aan Matthäus Passion

Marco Bakker zingt zaterdagavond 24 maart 2018 in de Grote Kerk in Sliedrecht de Christus-partij in de Matthäus Passion. Bakker vervangt Tim Maas (bas), die ziek is. C.O.V. Soli Deo Gloria geeft dan, voor de 16e keer, de traditionele tweejaarlijkse uitvoering van de Matthäus Passion met koor- en projectleden, aangevuld met een jongenskoor, diverse solisten en het orkest New Symfonics. Het geheel staat onder leiding van de vaste dirigent van Soli Deo Gloria Danny Nooteboom. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar. Deze kunt u bestellen via www.cov-solideogloria.nl en kosten € 25,-. Aan de zaal kosten de kaarten € 27,50. Het concert vindt plaats in de Grote Kerk Kerk en begint om 19.30 uur; de kerk is open vanaf 19.00 uur.