Meekijken beamer via internet

Sinds enige tijd is het mogelijk om tijdens de kerkdiensten van de wijken 1 en 2 mee te kijken met de beamerpresentatie die ook in de kerk wordt getoond. Dit kan via een link die op de startpagina van www.hervormdsliedrecht.nl wordt getoond onder ‘kerkdiensten’.

Wanneer echter ook via internet de kerkdienst wordt beluisterd is er een ongelijkheid in de presentatie en het geluid. Dit wordt veroorzaakt doordat er een vertraging in het geluid via internet is van ongeveer 10 seconden. Dit is technisch op dit moment niet oplosbaar.
Op dit moment is de enige echt acceptabele manier om te luisteren via de kabel (106.5 MHz Grote Kerk/107.1 MHz Maranathakerk) en de presentatie meekijken via de link op Hervormd Sliedrecht.
Mochten er in de toekomst andere mogelijkheden komen, dan zullen we dit publiceren.