Najaarszendingscollecte

Zondag wordt de najaarszendingscollecte gehouden. Deze collecte is bestemd voor het werk van Willem-Jan de Wit in Caïro. De kerk in Egypte is een bedreigde kerk. Met uw bijdrage helpt u mee om de kerk in Egypte niet te laten verdwijnen.

Willem-Jan: “Velen van u en jullie zijn al jarenlang betrokken bij mij en mijn werk en zo ook bij het wel en wee van de kerk in Egypte, in meeleven, gaven en/of gebeden. Hartelijk dank hiervoor! Had de GZB mijn contract niet vernieuwd, dan zou ik na ruim zes jaar in Egypte inmiddels terug zijn geweest in Nederland. Maar de GZB heeft mijn aanstelling met enkele jaren verlengd. Mag ik u en jullie daarom vragen ook de komende jaren betrokken te blijven? Om mijn werk in Egypte ook voor de toekomst een gezonde financiële basis te geven, is er nog een flink bedrag per jaar nodig. Als u of jij wilt bijdragen, wordt dit uiteraard gewaardeerd!”