Nederlands Première Concours 2017

Het Nederlands Première Concours biedt een podium aan muzikaal talent!

Muzikale talenten opgelet! Voor het vijfde jaar gaat het Nederlands Première Concours van start. Dit jaar vindt het concours plaats op D.V. zaterdag 7 oktober in de prachtige nostalgische Hervormde kerk van Haastrecht.
In samenwerking met Interclassic Music uit Tholen organiseert de Reformatorische Omroep ook dit jaar weer het Nederlands Première Concours! De doelstelling van het concours is het stimuleren van mensen die talent hebben op het gebied van muziek in de meest brede zin. Daarnaast biedt het concours een podium aan deze veelbelovende musici. Het volledige concours wordt door de Reformatorische Omroep opgenomen en uitgezonden.

Jury
De kandidaten worden beoordeeld op hun talenten onder leiding van juryvoorzitter Joost van Belzen (musicus en muziekdocent) die bijgestaan wordt door juryleden Daniëlle van Laar (professioneel dwarsfluitiste en dirigente), Wilhelm Groenendijk (trompettist en dirigent) en Ria van den Noort (zangcoach en dirigente).

Deelname
In tegenstelling tot vorig jaar wordt dit jaar een concours voor alle leeftijden georganiseerd. Iedereen die zijn of haar muzikale talenten ten gehore wil brengen, mag zich dus opgeven. Deelnemers kunnen dit doen via de website www.premiereconcours.nl. Op deze website staat stapsgewijs vermeldt hoe een kandidaat deel kan nemen aan het concours. Eén van de voorwaarden is onder andere dat deelnemers voor 1 september 2017 een geluidsbestand of filmpje mailen naar de organisatie.

Winnaar
De winnaar van het concours ontvangt een hoofdprijs van € 500,- . Daarnaast nemen de finalisten deel aan een speciaal nieuwjaarsconcert in de Grote kerk van Gorinchem op D.V. 20 januari 2018, samen met het Hollands Jongerenkoor en mannenkoor Ichthus.

Bent u, ben jij dit jaar de winnaar van het NPC? Meld je dan nu aan via www.premiereconcours.nl.