Nieuw schooljaar/ (Nieuwe) kerkelijke activiteiten

Nieuw schooljaar
Voor de kinderen, tieners en jongeren van onze gemeente zit de zomervakantie er (bijna) op. Volgende week pakken ze de draad weer op. Een nieuw schooljaar, misschien een nieuwe meester of juf, of nieuwe klasgenoten. Sommigen zelfs een nieuwe school, of een nieuwe opleiding. Al met al best een spannende week! Ook in de gezinnen brengt dat weer heel wat dynamiek te weeg, en zoeken we weer naar het ‘gewone’ ritme, na de vakantieperiode. Laten we als gemeente voor de kinderen, tieners en jongeren én voor hun ouders bidden om wijsheid en goede energie om de draad weer op te pakken. Vraag, ook als u zelf al wat ouder bent, gerust eens rond de diensten aan een kind of jongere hoe het met ze gaat!

Kerkelijke activiteiten
Langzamerhand wordt de blik gericht op een nieuw seizoen van vormende en toerustende activiteiten, voor alle leeftijden in de gemeente. De voorbereidingen zijn gaande, om alles over een aantal weken goed van start te kunnen laten gaan. We bidden om zegen over dat voorbereidende werk, dat vaak ‘achter de schermen’ wordt gedaan.

Ds. Michiel Vastenhout