Nieuwe ambtsdragers

Als wijkkerkenraad zijn we dankbaar dat al vele vacatures konden worden ingevuld.
Per januari zien we veertien lege plaatsen aankomen. Zeven ambtsdragers hebben toegezegd een nieuwe periode te willen dienen (ouderlingen Paul Passchier, Heleen van der Vlist-de Bruijn, Sjanie Hilgeman-van Tol, Ad den Besten, Dita Hak-de Ruiter en Piet Wielaard, alsmede diaken Hendrik den Boef). En we mogen drie nieuwe ontvangen (jeugdouderlingen Mariët Tanghé-Reurink en Annemieke Faro-de Waard, ouderling-kerkrentmeester Bart Willemsen). Er resten nu nog vier pastorale ouderlingen.
Wat zou het mooi zijn als we die ook nog van onze trouwe God zouden krijgen. Zo zal het werk in de gemeente goede voortgang kunnen vinden en ook ambtelijke zegen gebracht kunnen worden in de huizen. Laten we de Heer danken en bidden!
In verband met de benoeming van nieuwe gemeenteleden vergadert de kerkenraad van onze wijk op dinsdag 9 november.