Nieuws van de C.H.R. (198)

Lapusel
Vorige week kregen we een e-mailtje vanuit Lapusel waarbij de kerkenraad ons (dus eigenlijk u) bedankt voor de extra bijdrage van € 1000,- die we hebben overgemaakt. Het geld wordt gebruikt om het gemeenschapshuis Eben-Haëzer op te knappen. Ze zijn erg blij met de nieuwe dominee die nu twee maanden in Lapusel is. Hij organiseert regelmatig bijbelstudies voor volwassenen en jongeren en godsdienstonderwijs aan de kinderen. Er komen ook meer mensen naar de kerk. Zo’n bericht is het waard om gedeeld te worden.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 1 december kunt u kleding, schoenen, linnengoed, dekens en speelgoed brengen naar onze locatie Elzenhof 138 in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is. Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur.
Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 0184 422248