Nieuws van de C.H.R. (89)

P1050165Koor in Micula

Kerstpostactie
Weet u het nog? Zondag 30 november heeft u bij de ingang van de kerk weer een folder uitgereikt gekregen waarbij u wordt uitgenodigd om een kerstkaart voor 40 cent te laten bezorgen bij een goede bekende, kennis, vriend of familie (naast Sliedrecht nu ook kaarten voor Hardinxveld –Giessendam, Bleskensgraaf, Molenaarsgraaf, Papendrecht, Oud Alblas, Brandwijk, Ottoland, Goudriaan en Wijngaarden). Het is misschien wel een middel om discipelschap wat meer ‘handen en voeten’ te geven. Tip: ‘stel niet uit wat u heden kunt doen’. Woensdag 17 december, donderdag 18 december of zaterdag 20 december inleveren ( of aanstaande zondag in de speciale bus bij de ingang van de kerk).  Ook een gift voor het boodschappenpakket is van harte welkom. Dit mag ook worden overgemaakt op NL63RABO0359.3391.07 onder vermelding van gift boodschappenpakket.

Micula en Zerindu Mic
U krijgt nog de hartelijke groeten van dominee Higyed István uit Micula en dominee Tolnoi Ference uit Zerindu Mic. In Micula vertelt de dominee dat er een koor is opgericht wat iedere week bij elkaar komt en oefent. In Zerindu Mic organiseert de dominee Bijbelstudies met behulp van de Emmaüscursus. Wat is het belangrijk dat we als gemeenteleden met elkaar mooie dingen doen. Elkaar opzoeken, samen iets voor een ander willen betekenen, samen zingen.

Warme betrokkenheid
Afgelopen zaterdag ontvingen de vrijwilligers Arie de Snoo, Machiel Stoker en Stefan den Hertog niet alleen kleding. Een hele aardige mevrouw trakteerde op 3 speculaaspoppen van de warme bakker. Deze verrassing kreeg nog een vervolg toen diezelfde avond de koffiebar een berichtje stuurde dat de opbrengst van de veiling van € 125,15 bestemd was voor Roemenië. Ten slotte werd ons emailtje aan drukkerij De Waard naar de kosten van de folder van de kerstpostactie beantwoord met ‘Elk jaar is het weer fijn samenwerken met de commissieleden. Wij blijven jullie ondersteunen met het (gratis) drukwerk’.
We willen als commissieleden onze waardering uitspreken over de warme betrokkenheid van jong en oud. Dank!

Een hartelijke groet,
Dick van Mourik (422248)