Nieuws van de C.H.R. (96)

2015-03-16 Folder paasactie
Paasaktie

De bestellijst die u zondag 15 maart bij de ingang van de kerk hebt ontvangen kunt u zondag 22 maart inleveren in de speciale bus bij de ingang van de kerk. Alvast bedankt.

Kleding voor Oekraïne
Vandaag (vrijdag 20 maart) is er een vrachtwagen met 60 m³ met kleding en andere spullen geladen en vertrokken naar de dorpen Micula en Lapusel. Ook het bejaardenhuis Agnulli Dei in Oradea wordt voorzien van medische spullen, meubilair en keukenapparatuur.
Omdat de situatie in Oekraïne vanwege de oorlog voor de gewone bevolking steeds moeilijker wordt, heeft de commissie besloten om zich in te spannen om het eerstvolgende transport te bestemmen voor Oekraïne. Wanneer salarissen worden gehalveerd en prijzen enorm stijgen dan is uw winterkleding straks een uitkomst voor de mensen die nauwelijks rond kunnen komen. Aan de natuur kunnen we goed merken dat het lente is. Daarom is dit een goed moment om alle winterkleding die we niet meer dragen op D.V. 11 april af te leveren op de Rivierdijk 414b van 10.00 – 11.30 uur. Zoals u weet kunt u niet zomaar een zak kleding niet zijn. De coördinatie is in handen van Esther Harrewijn tel. 416220.

Dick van Mourik (422248)