Nieuws van de CHR (246)

Voorbereiding kerstpostactie
Wat fijn wanneer u dit jaar mee wilt doen met de kerstpostactie. Hoe doet u mee? Schrijf kaarten aan uw vrienden, kennissen, maar denk ook aan gemeenteleden in de kerk die u lange tijd niet hebt gezien. Het is een mooie manier om op die manier naar elkaar om te zien.
U kunt uw kerstkaarten voor Sliedrecht en Wijngaarden inleveren vanaf zaterdag 12 december tot en met zaterdag 19 december. Vanwege de coronamaatregelen kan dit op verschillende adressen in Sliedrecht. Dit wordt nog later via het Kerkblad en website hervormdsliedrecht.nl bekend gemaakt. U levert uw kaarten in (inclusief gepast geld). Voor € 0,50 per stuk worden de kaarten, voorzien van postzegel en stempel, uiterlijk 23 december bezorgd. Wij hopen dat juist in deze coronatijd we op deze manier meer omzien naar elkaar.
De hartelijke groeten uit Lapusel
Afgelopen maandag 23 november kwam de Commissie bij elkaar voor een wel hele speciale ontmoeting. We hebben via een liveverbinding een mooi gesprek gehad met ds. Viktor Molnar uit Lapusel. Hij vertelde ons dat als gevolg van coronamaatregelen
er nu helemaal geen kerkdienst met kerkgangers meer mogelijk is en dat de kerkdiensten alleen nog maar via internet kunnen worden gevolgd. Hierbij spelen de jongeren in de gemeente een belangrijke rol doordat ze ouderen helpen om de kerkdiensten te kunnen volgen. Verder bedankt dominee Viktor voor het transport van goederen uit Sliedrecht en hij heeft ons gevraagd om de hartelijke groeten over te brengen en wenst u allen Gods zegen. Mooi dat op deze manier toch het contact gaande kan worden gehouden.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 5 december kunt u weer kleding, schoenen,
linnengoed en dekens brengen naar onze locatie Elzenhof 138 in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is. Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur. Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184 416220.

Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 06 46884467