Nieuws van de CHR (247)

Kerstpostactie gaat weer van start
Wat fijn wanneer u dit jaar meedoet met de kerstpostactie!
Hoe doet u mee? Schrijf kaarten aan uw vrienden, kennissen, maar denk ook aan gemeenteleden in de kerk die u lange tijd niet hebt gezien. Het is een mooie manier van omzien naar elkaar. Uw kerstkaarten voor Sliedrecht en Wijngaarden nemen wij graag in ontvangst. Voor € 0,50 per stuk worden de kaarten, door ons voorzien van een speciale postzegel en stempel, uiterlijk 23 december bezorgd.
Waar inleveren?
Uw kerstkaarten en ook uw giftenenvelop kunnen worden ingeleverd in het Dienstgebouw bij de Grote Kerk D.V. (i.v.m. corona met gepast geld betalen):
Woensdag 16 december 09.00-11.30 uur
Donderdag 17 december 19.00-20.30 uur
Zaterdag 19 december 09.00-11.30 uur
Ook is het mogelijk om uw kaarten tot en met 18 december bij de onderstaande adressen in te leveren. Handig om ze in een plastic zakje te doen inclusief gepast geld. U kunt het zakje gewoon door de brievenbus doen als er niemand thuis is bij:
– Ineke van ’t Hof, Adriaan Volkersingel 23;
– Esther Harrewijn, Grienduil 2;
– Margareth Spijkers, P.A. de Genestetstraat 50;
– Fam. De Vlaam, Weresteijn 48;
– Dick van Mourik, Reinenweer 64;
Heeft u vragen: Ineke van ’t Hoff, 0184419341 of famvanthoff@outlook.com.

Gift voor een boodschappenpakket
Vindt u het schrijven van kaarten echt iets wat helemaal niet bij u past, maar u wilt wel helpen bij de actie voor een boodschappenpakket? U kunt uw gift overmaken op bankrekeningnummer: NL61 RABO 0373 7101 78, ten name van Commissie Hulp Roemenië, onder vermelding van gift boodschappenpakket.

Uw orgel naar Zerindu Mic?
Er bestaat grote kans dat we D.V. 9 december nog zo’n 12m³ met spullen naar Zerindu Mic kunnen vervoeren. We zijn nog op zoek naar een orgel. Heeft u een orgel en speelt u te weinig? Het zou toch prachtig zijn wanneer er met kerst in Zerindu Mic op uw orgel kan worden gespeeld.
Kleding brengen
D.V. zaterdag 5 december kunt u weer kleding, schoenen, linnengoed en dekens brengen naar onze locatie Elzenhof 138 in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is. Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur. Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184 416220.

Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 06 46884467