Nieuws van de CHR (249)

Zerindu Mic bedankt u voor het transport
Deze week kregen we van ds. Lőrincz Lóránd Péter een mail waarin hij u bedankt namens de inwoners van Zerindu Mic voor het transport. Hij wenst ons allen Gods zegen toe.
Afgelopen zaterdag zijn daar eerst de dozen met kleding verdeeld. Daarbij is goed gekeken dat niemand uit het dorp is overgeslagen. De schoenen hebben ook hun weg gevonden naar een nieuwe eigenaar. In een grote zaal werden ze langs de kant uitgestald en het hele dorp kon kijken of er iets bij zat.
De opbrengst was bij elkaar zo’n € 600,-. Dit geld wordt gebruikt om twee deuren in de pastorie te vervangen.
Met het orgel is de gemeente heel blij en het wordt gebruikt in de kerk. De dominee heeft beloofd om
binnenkort een video op te nemen waarbij wordt gezongen met begeleiding van het orgel. Wat is het hartverwarmend om iets voor elkaar te mogen betekenen.

Ben jij geïnteresseerd in een werkvakantie in Hongarije?
Janet en Michel van Boxtel zijn zaterdagmiddag 19 juni van 15.00 tot 17.00 uur in de Maranatha Kerk. Ze wonen in Hongarije en werken onder daklozen in Boedapest. Met een groep van zo’n 15 jongeren en de commissie gaan we met hen in gesprek. We willen nadenken over de mogelijkheid om in 2022 een werkvakantie te organiseren. Heb jij soms ook belangstelling?
Laat het ons weten door een mailtje te sturen aan
williannekorevaar@hotmail.com.
Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 0646884467.