Nieuws van de CHR (283)

Pinksterreis Roemenië
De rondreis naar Roemenië met Pinksteren is al volgeboekt. De bedoeling is dat we met 15 gemeenteleden onze contacten in Micula, Lapusel, Baia Mare, Oradea en Zerindu Mic bezoeken. We kijken uit naar bijzondere ontmoetingen rond Pinksteren waarbij we elkaar niet verstaan, maar toch begrijpen. Dick van Mourik, Margareth en Vincent Spijkers zijn bezig met de voorbereidingen en bij het maken van de plannen is het toch steeds weer ‘bij leven en welzijn’.

Orgel voor de kerk Lapusel
U weet dat de kerk van Lapusel grondig wordt gerenoveerd. Ds. Molnar schrijft ons dat ze op zoek zijn naar een elektronisch kerkorgel met twee klavieren en vol pedaal. Misschien is er iemand in onze gemeente die wil meedenken?! Het zou toch mooi zijn wanneer het ons lukt hen te helpen.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 4 februari kunt u weer kleding, schoenen, linnengoed, dekens en speelgoed brengen naar onze locatie Elzenhof 138, in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is.
Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur.
Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184-41 62 20.

Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 06-46 88 44 67