Nieuws van de CHR (291)

Renovatie kerk Lapusel
Ds. Viktor Molnar schrijft:
‘De renovatie van de kerk verloopt voorspoedig. We zijn erin geslaagd de tegels te leggen, binnen het schilderwerk te doen, de elektrische installatie af te maken en het plaatsen van de kerkbanken in de kerk nadert zijn voltooiing. Met Gods wil, willen we met Pasen diensten in de kerk houden. De komende tijd willen we de omroepinstallatie installeren, en bevriende ds. Miklós is bezig met het maken van een nieuwe preekstoel van hout en vóór de herfst willen we een infrarood verwarmingssysteem aanschaffen en installeren’.

Wij vinden dit vanuit de CHR mooi om met u als gemeente te delen. Het geeft aan hoe belangrijk relatie en contact is. De groep met 15 gemeenteleden die 24 mei naar Roemenië hoopt te vertrekken, gaat het allemaal met eigen zien. Dat maakt het helemaal bijzonder. Dit jaar hoopt ds. Molnar een bezoek te brengen aan Sliedrecht.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 1 april kunt u weer schone kleding, schoenen, linnengoed en speelgoed brengen naar onze locatie Elzenhof 138, in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is. Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur. Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184-41 62 20.

Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 06-46 88 44 67