Onze jongste bezorger

Toen opa door een val het Kerkblad niet kon bezorgen en oma ook al in het ziekenhuis verbleef, twijfelde de 7-jarige Jake Batenburg geen moment. ‘Dan ga ik het Kerkblad toch bezorgen, opa,’ zei hij. Al 2 maanden haalt hij het Kerkblad op bij de familie De Jager in
de Weresteijn en bezorgt de 25 adressen op Baanhoek en de Parallelweg. Ook doet hij nog een stapel Kerkbladen in de bus bij een bezorger die ze niet kan ophalen.
Geweldig Jake, de lezers van de wijk en de kerkbladcommissie willen je als jongste bezorger graag op deze manier in het zonnetje zetten en bedanken.

Lijkt het jou/u ook leuk om het Kerkblad te bezorgen, dan kunt u zich/kan jij je opgeven via het volgende mailadres: jeannette.groen@hervormdsliedrecht.nl.