Open Monumentendag / Late Summer Fair 2014

Op D.V. zaterdag 13 september 2014 is de Grote Kerk weer het middelpunt van veel activiteiten. Op deze dag is de landelijke Open Monumentendag; de Grote kerk wordt als Monument opengesteld. De Late Summer Fair wordt ook op deze dag gehouden. Vanaf de Grote kerk tot aan Pand 33 staat de Kerkbuurt vol met kraampjes, een gezellig evenement! Een mooie gelegenheid voor de evangelisatiecommissies van onze vier hervormde wijken om gezamenlijk activiteiten te organiseren in en rond de Grote Kerk. We vragen u nu al spullen te verzamelen voor de brocante en boekenmarkt, die dan weer gehouden wordt. In het kerkblad na de vakantie komt te staan waar en wanneer de spullen kunnen worden ingeleverd. ZATERDAG 13 SEPTEMBER, een dag om nu al in uw gebed mee te nemen en vrij te houden in uw agenda. Hulp, medewerkers, zo u wilt Discipelen zijn dan zeker nodig! Wanneer u ideeën heeft voor deze dag, kunt u contact op nemen met Leendert Hofman via famhofman@chello.nl of 413572.

Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2, Marco Heijstek
Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4, Leendert Hofman