Open Monumentendag / Late Summer Fair 2015

In het Kerkblad voor de zomervakantie is aan u gevraagd om 12 september in uw agenda vrij te houden. Op deze dag zijn er allerlei activiteiten in en om de Grote Kerk i.v.m. de Open Monumentendag. Op deze dag vindt ook de Late Summer Fair plaats. De evangelisatiecommissies van onze vier hervormde wijken vragen u om hulp op deze dag. Er zijn veel handen nodig: bij het opbouwen, bij de verkoop van boeken en brocante spullen, bij het Fair trade terras, bij de evangelisatiekraam, bij welkom en rondleiding in de kerk en natuurlijk weer bij het opruimen. Heel de dag meehelpen is fijn, maar een halve dag of 1 of 2 uurtjes is ook prima! Er wordt op deze dag een grote knikkerbaan gebouwd bij de kerk, ieder die zin heeft mag mee bouwen! De baan wordt gemaakt van waardeloos materiaal. Wilt u mee sparen: plastic flessen, blikjes, bierdopjes en nog veel gekkere dingen. Deze waardeloze materialen en de spullen die u gespaard heeft voor de boeken en brocante markt, kunt u inleveren bij de Handpalm op woensdag 26 augustus en op woensdag 2 en 9 september van 19.00 tot 20.00 uur.

Aanmelden voor hulp kan bij Paula Redelijkheid, brampaularedelijkheid@gmail.com of 0184-410276.

Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2 Marco Heijstek
Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4 Leendert Hofman