Open Monumentendag / Late Summer Fair 2015(2)

Nog één week te gaan… Boeken voor de boekenmarkt worden komende week gesorteerd, fair trade koeken worden gebakken, allerlei flyers gedrukt en er wordt gebeden. Aan u en jou de vraag om mee te  bidden. Met elkaar mogen we bidden om een zegen over al de activiteiten in en rond de Grote Kerk op 12 september. Met name vragen we u te bidden om de leiding van de Heilige Geest voor de medewerkers die in gesprek komen met bezoekers en voor geopende harten voor Gods Liefde van de bezoekers. Hulp is nog nodig bij: de Brocante markt, de boekenmarkt, bij het welkom heten en rondleiding geven in de kerk, bij de Evangelisatiekraam, en bij het opbouwen en afruimen. Bloemen: heeft u bloemen in uw tuin of op uw landje, die verwerkt mogen worden in boeketjes op het Fair Trade Terras, dan komen we ze graag bij u ophalen. Waardeloos materiaal is nog nodig om de grote knikkerbaan te maken die op deze dag bij de kerk gebouwd wordt. Aanstaande woensdagavond 9 september kunnen deze materialen en de spullen voor de brocante markt en voor de boekenmarkt voor het laatst ingeleverd worden, bij de Handpalm van 19.00 tot 20.00 uur. Aanmelden voor bloemen en hulp kan bij Paula Redelijkheid brampaularedelijkheid@gmail.com of 0184-410276. Zie voor het hele programma van 12 september met de tijden de website van onze gemeente.

Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2 Marco Heijstek

Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4 Leendert Hofman