Oproep tot dankbaarheid

Al deze zaken en niet te vergeten het onderhoud van de beide kerkgebouwen, pastorieën, jeugdgebouw en orgel kosten veel geld. Daarom hopen wij net als voorgaande jaren, ook dit jaar weer op een royale bijdrage. Dit is echt nodig om aan al onze verplichtingen te kunnen voldoen. De Dankdagcollecte biedt hiervoor een uitstekende mogelijkheid, omdat de opbrengst van deze collecte volledig is bestemd voor onze plaatselijke Hervormde Gemeente. Ook in veel andere gemeenten ligt de opbrengst van deze collecte op een hoog niveau. Het College van Kerkrentmeesters roept u op de Dankdagcollecte bijzonder te gedenken. Er zijn collectemunten met een hogere tegenwaarde beschikbaar en u kunt ook kiezen voor een bijdrage via bankrekeningnr. NL79FVLB0699947006 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Sliedrecht, o.v.v. dankdagcollecte. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

Namens het College van Kerkrentmeesters,

Wijnand Blom en Leen Kleijn