Opvoeden doen we samen

Opvoeden doen we samen voor ouders, leerkrachten en  kerkenraden!

De Johannes Calvijnschool organiseert samen met de kerken in Sliedrecht en twee andere basisscholen, een reeks opvoedavonden. Op deze avonden wordt een gevarieerd, aantrekkelijk en praktisch programma geboden waar u wat mee kunt voor de opvoeding van elke dag. De derde avond wordt gehouden op D.V. dinsdagavond 15 mei in de aula van de Johannes Calvijnschool. Om 19.30 uur is er koffie; aanvang 19.45 uur.
Dhr. L. Snoek hoopt dan te spreken over het thema ‘Spreken met je kinderen, hoe praat je over het geloof?’. Wat is het belangrijk om met je kinderen in gesprek te zijn! Over allerlei onderwerpen, maar toch zeker ook over het geloof. Maar soms is dát juist lastig. Want hoe doe je dat nu, praten over het geloof? Hoe bereik je écht het hart van je kind als het over deze belangrijke zaken gaat? Dhr. Snoek denkt er graag met u over na! Naast de lezing is er een ruim keuzeaanbod aan verdiepende workshops en is er veel ruimte om uw eigen ervaringen en vragen te delen.
Meld u voor 9 mei aan op www.geloofwaardigopvoeden.nl.
Om te noteren: In 2018 wordt er nog een avond verzorgd, namelijk op D.V. 6 november. Het thema is dan: ‘Seksuele opvoeding in gezin, school en kerk’ en zal worden ingeleid door mw. S.H. Brons-van der Wekken.