Opwekking 2023

Van vrijdag 26 tot maandag 29 mei wordt in Biddinghuizen, op het evenemententerrein van Walibi, Opwekking georganiseerd. Een Pinksterconferentie voor alle leeftijden met als thema ‘Maar wij zien Jezus’.
Het lijkt ons ontzettend tof om met een groep vanuit verschillende kerken in Sliedrecht daarheen te gaan. Opgeven kan vanaf 1 februari. Een mooi voordeel van het gaan met een groep, is dat we met elkaar op een stuk veld staan. Wanneer we met een grote groep gaan, kunnen op donderdag 25 mei al verschillende mensen het terrein op om tenten, caravans en vouwwagens op te zetten zodat dit niet meer op vrijdag 26 mei hoeft.
Let wel op! Hoe eerder we ons als groep kunnen aanmelden, hoe dichter we bij het hoofdterrein staan. Alles voor de loopbrug is gunstig, daarachter wil je liever niet staan, omdat je dan telkens best een stuk moet lopen.
Dus wil je mee? Meld je dan direct op 1 februari aan bij Opwekking en geef dat dan ook direct door aan ons.
Opgeven moet je zelf doen op de site van Opwekking. Hier kun je ook nog meer informatie vinden over de conferentie: https://www.opwekking.nl/conferenties/pinksterconferentie.
Om als groep bij elkaar te staan, moeten we de reserveringnummers verzamelen. Graag deze even mailen of appen. Wij zullen alles verzamelen en ons als groep aanmelden.
Even een kleine opmerking als je wilt reserveren. Uit ervaring is gebleken dat de plekken die je als groep krijgt aangewezen niet heel groot zijn, de tenten en caravans zijn vaak groter dan de plekken die ze vanuit de organisatie berekenen. Het is daarom handig dat als je met 1 caravan komt, je nog even een extra tent bij je reservering zet. Kom je met 1 grote tent, dan is het handig om nog een extra tent erbij op te geven. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we daadwerkelijk voldoende plek hebben en we ruimte hebben om alle tenten etc. op te zetten. (hiervoor worden trouwens geen extra kosten in rekening gebracht).
Let op! Er is bij het kampeerveld geen elektriciteit. Er zijn wel verschillende punten waar je je telefoon e.d. kunt opladen en een powerbank is altijd handig om mee te nemen.
Lijkt het je leuk om mee te gaan? Wil je meer informatie?
Mailen of appen kan altijd.
We kijken uit naar alle aanmeldingen en reacties!
Laat het ons gerust vast van tevoren weten als je aan gaat sluiten.

Groeten,
Rianne Stouten (Hervormde Gemeente)
coenenriannestouten@gmail.com / 06-14 53 95 41;
Hanneke Hoogendoorn (Gereformeerde Kerk);
Michelle van der Poel (Het Anker).
Kerstpuzzel 2022