Paasgroetenactie 2020, extra informatie

Ik heb begrepen dat er wat verwarring is omtrent het versturen van de kaarten voor gedetineerden.

1. Er zijn geen enveloppen bij want u kunt de kaarten aankomende zondag 15 maart en zondag 22 maart inleveren in de daarvoor bestemde dozen achterin beide kerken.
A.s. zondag liggen er ook nog kaarten voor u klaar.
U hoeft dus zelf geen envelop met postzegel te gebruiken.
2. Het is wel de bedoeling dat u een persoonlijke wens of groet op de bovenste kaart schrijft, en een postzegel plakt op het daarvoor bestemde vakje op kaart twee, zodat de gedetineerde deze kaart zelf aan familie of bekenden kan sturen.
Vergeet niet uw naam op de bovenste kaart te schrijven, want zonder naam is het geen hartelijke groet.
U kunt het eerdere bericht lezen in kerkblad nr. 8 en op de website van Hervormd Sliedrecht.
Wij hopen dat het net als voorgaande jaren weer een geslaagde actie mag worden.
Namens de diaconie,
Theo de Jong

Paasgroetenactie 2020, extra informatie

A.s. zondag liggen er ook nog kaarten voor u klaar.
U hoeft dus zelf geen envelop met postzegel te gebruiken.
Wij hopen dat het net als voorgaande jaren weer een geslaagde actie mag worden.
Namens de diaconie,
Theo de Jong