Paaswake zaterdagavond 4 april

Een herinnering aan de Paaswake, die gehouden wordt op Stille Zaterdag, 4 april a.s. van 21.00 tot uiterlijk 01.00 uur, in de Maranathakerk. Een Paaswake is een eeuwenoude kerkelijke traditie waarin door waken, muziek, gesprek, gebed en stilte wordt toegeleefd naar het feest van de Opstanding van onze Heer Jezus Christus. De Paaswake kent zijn hoogtepunt in het ontsteken van de Paaskaars direct na middernacht, symbool van Jezus als Licht van de wereld die het donker voor ons verdreven heeft. De Paaswake kan een prachtige aanvulling zijn op de bezinningsavonden van de Stille Week. Als het weer het toelaat, wordt ook een stiltewandeling gemaakt. Graag Bijbel en Liedboek meenemen. Iedereen, maar vooral onze jongeren, hartelijk welkom! De avond wordt georganiseerd door de Maandagavond-gesprekskring.

Informatie: Vincent en/of Margareth Spijkers, (telefoon 415908, vam.spijkers@versatel.nl).