Per bus naar Doelenconcert 2016

Het Christelijk Gemengd Koor Deo Cantemus organiseert in 2016 opnieuw Kerst-Doelenconcerten. Onder het motto ‘The Story of Christmas’ wordt hét verhaal van liefde, licht en leven gebracht in de ambiance en sfeer van concertgebouw De Doelen in Rotterdam. De concertserie wordt jaarlijks bezocht door duizenden mensen uit het hele land. De Kerst-Doelenconcerten staan zo in een lange traditie, maar zijn allerminst traditioneel te noemen! Het programma wordt gekenmerkt door afwisseling en variatie in stijl en taal.

Het Christelijk Gemengd Koor Deo Cantemus geeft de serie Kerst-Doelenconcerten 2016 vorm en inhoud met medewerking van: Christelijk Gemengd Koor Asaf uit Papendrecht, Interkerkelijk Koor Les Chantres uit Papendrecht, Christelijk Krimpens Mannenkoor, Maria den Hertog (mezzosopraan), André de Jager (orgel), Noortje van Middelkoop (panfluit), André van Vliet (piano), orkest l’ Orchestra Particolare; algehele leiding: Hans van Blijderveen.

Voor het concert op zaterdag 10 december (aanvang 14.00 uur) zijn kaarten, inclusief busvervoer, verkrijgbaar voor  € 40,-. Belangstellenden hiervoor kunnen dat kenbaar maken door een envelop met € 40,-, voorzien van naam, adres en telefoonnummer, af te geven bij:

Rieta de Bruin, Waalstraat 73,

Elize Vlot, J.P. Thijssesingel 18, of

Ad de Waard, Oranjestraat 58

Uiterste inleverdatum: donderdag 24 november

De bus vertrekt op zaterdag 10 december om 12.30 uur vanaf de Maranathakerk. De terugreis staat om 16.45 uur gepland.