Podcast

Ik kwam afgelopen weekend een aankondiging tegen van een podcast-aflevering die mij de moeite waard lijkt. Ik kan me voorstellen dat ‘De theologie podcast’ niet perse in uw of jouw playlist is te vinden. Vandaar deze luistertip voor wie geïnteresseerd is in liturgie. Dit is de beschrijving van de aflevering van 2 november: ‘Arjan Plaisier (predikant in de PKN, MV) gelooft in de spirituele kracht van de liturgie.
Een liturgie die ons helpt in de ontmoeting van God met ons en van ons met God. Steeds meer protestanten zoeken hiervoor inspiratie in de katholieke en anglicaanse kerk. Elsbeth en Mark gaan met Arjan in gesprek en vragen hem onder meer met welke liturgische elementen de protestantse kerken hun liturgie kunnen verrijken.’

Een hartelijke groet, ds. Michiel Vastenhout