‘Praise Him’ start repetities…..

….en nodigt u uit om eens 6 weken mee te repeteren!

Houdt u ook zo van zingen? Misschien heeft u wel eens in een gelegenheidskoor gezongen. Misschien ook niet, het maakt ook niet uit. Samen met andere zangstemmen klinken liederen geweldig en met een koor zingen in de Grote Kerk van
Dordrecht is zo mooi: die akoestiek daar, kippenvel! Zou u dat ook willen, zingen in een (echt) koor, maar is de drempel misschien te hoog? Leest u dan vooral door!
Christelijk Gemengd Drechtstedenkoor ‘Praise Him’ start donderdag 25 augustus haar repetities weer en u mag tot 1 oktober op proef met hen mee zingen. Op donderdagavond van 20.00 tot 21.30 uur wordt onder de enthousiaste leiding van Jan Quintus Zwart uit Kampen gerepeteerd voor o.a. het kerstconcert in de eerdergenoemde Grote Kerk!
U krijgt nu de gelegenheid om eens te ervaren, hoe het is om te oefenen met een koor. Het geeft echt een kick als dat oefenen leidt tot een mooi meerstemmig lied! U bent van harte welkom! Na 1 oktober beslist u of u lid wilt worden en dus mee mag zingen in de Grote Kerk.
De oefen locatie is de Andreaskerk in Dordrecht, Jacob van Heemskerckstraat 19 (vlakbij afslag 21 van de A16). Vanaf 19.45 uur staat er iemand bij de deur om u welkom te heten en over het laatste drempeltje te helpen.
Voor vragen kunt u terecht bij voorzitter Piet de Groot, tel. 06-20 44 40 31.
Tot dan!