Praktische info Late Summer Fair

Zaterdag 7 september zal in het teken staan van het openzetten van de deuren van onze Grote Kerk om mensen een warm welkom te heten en iets van de liefde die ons drijft de naam van Jezus bekend te maken en er te zijn voor de mensen die op ons pad komen.

Daarnaast zal ook rondom de Grote Kerk vanaf 15.00 uur op feestelijke wijze het winterwerk van wijk 1 en 2 in onze gemeente van start gaan.

Om 9 uur beginnen we de dag in het Dienstgebouw met gebed. We nodigen u/jou van harte uit om mee te bidden!

Verder vragen wij hulp bij opbouwen/opruimen, kinderactiviteiten en welkom heten in de kerk. Het is ook super fijn als we deze mensen iets lekkers bij de koffie kunnen aanbieden en daarom dus ook maar de vraag om iets te bakken voor hen! Het lekkers mag afgegeven worden in het Dienstgebouw.

Afgelopen zondag kregen we een strookje om in te vullen of u en jij stukje ‘tijd’ willen inzetten in de gemeente. Wellicht past één van deze activiteiten bij u of jou.

Nog even op een rijtje:

– opbouwen ‘s morgens vroeg
– opruimen ‘s middags vanaf 16.00 uur
– welkom heten in de kerk
– iets lekkers maken voor de medewerkers
– hulp bij kinderactiviteiten
– mee bidden in het Dienstgebouw
– boekenkraam
– evangelisatie op het terras
– aanleveren van foto’s

Laat via LSFsliedrecht@gmail.com weten welke tijd en welke activiteit u het best past. We rekenen op u!