Reis naar Israël: een terugblik

“We mogen terugkijken op een fantastische reis naar Israël. Bijzondere ontmoetingen, tot het hart sprekende ervaringen, prachtige bezienswaardigheden, een uitstekende gids, een goede sfeer, en…. warm! Het deed goed Martin Zonnenberg en het groot Reformatiekoor in een bijzonder concert van het Reformatiekoor in de Augusta Victoriakerk te ontmoeten, samen in de Erlöserkirche met de lokale gemeente avondmaal te vieren en geïnspireerd te worden door een Messiasbelijdend Joods echtpaar dat ons in ons hotel bezocht.
Persoonlijk ervoer ik het ook als een zegen dat Gisela de reis heeft kunnen volhouden waar ze momenteel kampt met een nekhernia die bijzonder veel pijn geeft en die alleen met zware pijnbestrijding uit te houden is.”

Ds. G.J. Mink