Reserveringssysteem

Helaas is het vanwege de coronabeperkingen niet mogelijk spontaan fysiek een kerkdienst mee te beleven in het kerkgebouw. Hiervoor is aanmelding vereist. Ga hiervoor naar de website van de Hervormde Gemeente Sliedrecht, klik op ‘reserveren’ en ga dan door naar ‘wijk 1 en 2’. Dan komt u in het online reserveringssysteem. Nadat u op de datum en tijd geklikt hebt van de dienst die u wilt bijwonen, kunt u uw naam, e-mail, telefoonnummer en het aantal personen invullen dat naar de kerk wil komen. Nadat u alle velden hebt ingevuld, klikt u op verzenden en ontvangt u direct een bevestigingsmail dat de reservering verzonden is.
Het betreft een voorlopige reservering, want op de avond voordat de dienst begint, ontvangt u nog een mail als herinnering, met de definitieve bevestiging dat u welkom bent. Mocht u zich ingeschreven hebben en bij nader inzien toch niet aanwezig kunnen zijn, wilt u dan zo spoedig mogelijk uw reservering ongedaan maken. Dan stelt u anderen in de gelegenheid fysiek de kerkdienst te bezoeken.
Uiteraard is het altijd wel mogelijk de diensten digitaal te volgen. Via de website van de Hervormde Gemeente is het eenvoudig om verbinding te krijgen.