Samen op weg naar Pasen

In de kerkapp is een groep gemaakt met de naam ‘Op weg naar Pasen’. Op de beginpagina ‘Mijn kerk’ is deze te vinden onder ‘Ontdek’. Deze groep bevat een kalender voor de veertigdagentijd op weg naar Pasen, gemaakt door ‘Petrus’, het blad van onze Protestantse Kerk in Nederland. Vanaf afgelopen woensdag (‘Aswoensdag’) vind je er elke dag een inspirerende Bijbeltekst, korte overdenking en prikkelende video. Meld je aan bij deze groep en beleef deze tijd bewust!
Mocht je de kerkapp nog niet gebruiken, installeer de app met de naam ‘Kerkklets’ dan alsnog op je telefoon. Het is een mooi platform, dat we als gemeente steeds meer zullen kunnen gaan gebruiken.

Volgende week heb ik een weekje vakantie. Eerlijk is eerlijk: ik kijk er naar uit. Het zijn voor ons als gezin intensieve weken (geweest), omdat Sandra’s vader vanwege een herseninfarct, een mildbloeding en opnieuw een hersenbloeding sinds begin januari helaas veel in het ziekenhuis heeft gelegen. Nu verblijft hij voor revalidatie in Waerthove. We hopen dat dit gezegend zal worden.
Een hartelijke groet, ds. Michiel Vastenhout