Schoenendoosactie

Wegens groot succes vorig jaar, willen wij ook dit jaar een schoenendoosactie organiseren. Helpt u/jij met ons mee?!

De schoenendoosactie is een actie waar u/jij een schoenendoos kunt versieren en vullen voor kinderen in nood. Dit jaar worden de schoenendozen gestuurd naar: vluchtelingenkampen in Griekenland, Togo, Malawi, Moldavië, Roemenië en Sierra Leone. I.v.m. alle coronamaatregelen, hebben we deze actie iets anders georganiseerd. De flyer met meer informatie kunt u hier downloaden, anders kunt u ook bij de inleverpunten een flyer ophalen waar alle informatie instaat.

De inleverpunten zijn:

• Familie Alblas, Havenstraat 32;
  • Familie Schild, Mezenstraat 10;
  • Familie Haak, Sonate 123;
  • Familie Stouten, Batelier 69;
  • Familie Stam, Baanhoek 20;
  • Familie van Tuijl, Smalweer 9;
  • Familie Blokland, Weresteijn 160;
  • Familie Meerkerk, Frans Halsstraat 6.

Deze actie duurt tot 16 november. We hopen dat u/jij weer met ons meedoet en dat we veel schoenendozen mogen inzamelen! Heeft u/jij nog vragen over deze actie, kunt u altijd even kijken op de site:  www.schoenendoosactie.nl of bel of app naar Thirsa Meerkerk. Alvast hartelijk bedankt!